لوازم یدکی ماشین | لوازم یدکی خودرو | لوازم یدکی

ارائه انواع لوازم یدکی خودرو های خارجی و وارداتی ، خودرو های اروپایی و چینی و خودرو های آمریکایی ، Cari4.Com بزرگترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو

لوازم یدکی ماشین | لوازم یدکی خودرو | لوازم یدکی

ارائه انواع لوازم یدکی خودرو های خارجی و وارداتی ، خودرو های اروپایی و چینی و خودرو های آمریکایی ، Cari4.Com بزرگترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو

لوازم یدکی خودرو
لوازم موتور خودرو
بدنه خودرو
رینگ و لاستیک
لوازم جانبی خودرو
لوازم داخلی خودرو
انواع چراغ جلو و چراغ عقب خودرو
لوازم مصرفی خودرو
برند های خودرو : بنز ، بی ام و ، تویوتا ، کیا ، هیوندای ، انواع خودرو های چینی
انواع خودرو های آلمانی و فرانسوی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چانگان CS35

برای بررسی چانگان cs35 بد نیست در بالا نگاهی به تاریخچه این موسسه صنعتی کهنه فعالیت داشته باشیم . چانگان موتورز که بنابر آمار دریافتی یکی‌از وسیع ترین خودروسازان مملکت بزرگ چین است . سنگ بنای این مجموعه در سال 1862 میلادی , وقتی که «هونگ ژانگ لی» دفتر کار تسلیحات فرنگی شانگهای را بنیان ارگان , گذارده شد .
در آخرها ده سال پنجاه میلادی قرن قبلی بود که چانگان با مونتاژ یک دستگاه جیپ وارد صنعت خودروسازی شد و درپی به ساخت خودروهای کوچک درگیر شد .
بعد با کمپانی‌های معروفی همچون سوزوکی موتورز ژاپن و بعد از آن فورد ایالات متحده به شرکت کردن تجاری - فنی روی آورد و پلکان های پیشرفت را یک به یک طی نمود تا به مقام روز جاری خویش رسد .
اسم این موسسه از آنجا بر رمز گویش ما ایرانی‌ها زمین‌خورد که در سال 2014 میلادی , اصطلاحا صابون این مجموعه به تن کمپانی سایپا مالیده شد و نتیجه‌اش نیز چیزی فقدان جز امضای قرارداد همیاری مشترک در قضیه ایجاد دو جنس کمپانی چانگان پایین عنوان ها «چانگان CS35» و «چانگان ایدو» .
پیشین از سرانجام سدان ایدو که با اعتنا به نرخ‌گذاری غیرمناسب , در هاله ای از ابهام فرو رفت , کراس اوور CS35 فعلا خیر فقط بنای رفتن ندارد بلکه به دو عامل با استقبال نسبی هم مواجه شده‌است : اولا زیرا سایپا از آن بها کذایی 80 - 90 میلیونی نخستین کوتاه آمد و حال cs35 را در سختی 70میلیون آن را عرضه می‌نماید و ثانیا این اتومبیل یک کراس اوور است , سگمنتی که نیز در کشور‌ایران و نیز در عالم مورد پسند مشتریان واقع شده‌است .
نیرو بخش این بلند سکو کوچک جثه , یک گیربکس خودرو 4 سیلندر خطی دم‌وبازدم ارگانیک به اقتدار 125 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن - متر است که سازه به گزینش مشتری می تواند با یک گیربکس پنج سرعته دستی قسم برادری ببندد و یا این که مثال 4 سرعته اتومات را تحت عنوان سهیم دائمی زندگانی خویش برگزیند . اگرچه به لحاظ میرسد که فروش ورژن های دستی چانگان cs35 جدیدا متوقف شده و هم اکنون این ماشین صرفا در گونه خودکار قابل گزینش است .
سیستم تعلیق این ماشین نیز در جلو از جور مک فرسون , و نیز در بخش عقب از دسته بازو نیم دنباله ای است و سیستم ترمز هم در هر دو سمت مفتخر به نصب دیسک‌های خنک شونده گشته است .

 

خودرو چانگان

 

آپشن های رفاهی چانگان CS35

با اعتنا به اطلاعاتی که کمپانی سایپا از این ماشین منتشر کرده است , از نگاه ایمنی و امکانات , تجهیزات مشروح در سطور پایین قادرند تا ایمنی و آسایش بیشتری را برای سرنشینان این اتومبیل مهیا آورند :
کیسه‌های هوای جلو ( راننده و سرنشین ) , کیسه‌های هوای جانبی , سقف خودرو سانروف دار , کروز کنترل , مجهز به سیستم ضد سرقت ( Immobilizer ) , کامپیوتر داده ها مهاجرت , صندلی چرمی , قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت , مجهز به سیستم پیشرفته ترمز ABS/EBD/BAS , سنسور بوستان دنده عقب , دکمه های تنظیم بر روی فرمان/ قابلیت تنظیم ارتفاع/فرمان چرمی , چراغهای جلو هالوژن با قابلیت تنظیم طول , لامپ مه شکن چراغ خودرو جلو و عقب , دی لایت و اتولایت ( Day Light& Auto light ) , زیر آرنجی مرکزی جلو , سیستم تهویه مطبوع دستی , آینه های جانبی برقی مجهز به لامپ راهنما , آینه های جانبی با قابلیت تاشو برقی , سیستم صوتی مجهز به : رادیو +CD Player با قابلیت پخش MP۳ و پورتUSB/ مجهز به ۶ بلندگو .
تجربه مالکان چانگان CS35
حتما تجربه سرمایه‌ای گرانبهاست که در‌صورتی‌که هر که بخواهد خودش به آن دست یابد , باید هزینه آن را هم بپردازد و گاها ممکن است این هزینه برایش دوچندان گران به پایان برسد .

 

مشخصات چانگان CS35

 

به مراد پرهیز از وقوع چنین مشکلاتی برای مخاطبان عزیز دیجیاتو , بر آن شدیم تا تجربه بعضی از مالکان متشخص او‌لین مال کراس اوور سایپا را درخصوص جنبه‌های مثبت و منفی این اتومبیل با شما دوستان به اشتراک بگذاریم تا در شرایطی که ممکن است قصد خرید این فرآورده را دارید , با چشمانی گشوده به استقبالش بروید و از سرمایه گرانبهای سایر افراد که به عبارتی تجربه ایشان است , به کارگیری ببرید .
نکات مثبت
تندرست فنی و کیفیت پیشرانه همواره یک کدام از اصلی‌ترین مطالبات خریداران محسوب میشود و در رابطه چانگان CS35 نیز مسئله بر همین منوال است .
خوشبختانه تا به اینجای فعالیت که چه بسا بعضا از مالکان این ماشین مسافتی نزدیک به 20 هزار کیلومتر و بلکه نیز بیشتر را با این ماشین طی نموده‌اند , ایراد خاصی از حیطه پیشرانه و گیربکس را گزارش ننموده‌اند که خودش مایه امیدواری است .
همینطور از حیث هماهنگی گیربکس با پیشرانه و هم مصرف سوخت نیز احوال مساعد گزارش شده‌است . از سایر محسنات این ماشین می‌توان به عملکرد مطلوب سیستم دستور برقی , هندلینگ نسبتا مطلوب , کابین جادار و فضای کافی برای سرنشینان عقب که ولی بعضا دیگر هم دیدگاهی عکس این مسئله داشتند , رویت کرد عالی نسبت به اطراف از درون کابین , کارایی رضایت‌بخش سیستم صوتی و کیفیت نسبتاً مطلوب رنگ بدنه اشاره کرد .


نقاط ضعف چانگان CS35

در سوی دیگر ولی گلایه‌هایی هم موجود است . یکی فراگیرترین مشکلات , مورد مرتبط با مدل موتور این خودروست که اکثری را آزرده خاطر نموده و با ساخت لرزش وصدای نابهنجار , روی روان بعضا از مالکان پا گذاشته است .
این ایراد با مراجعه به نمایندگی و ردوبدل گونه موتور تاحدی رفع میشود البته در پاره‌ای تایم ها چه بسا بعد از بده بستان قطعه معیوب هم اختلال کماکان به قوت خویش باقی بوده است که قادر است ناشی از کیفیت ناکافی قطعه جایگزین باشد .
همینطور با ورود به کابین , با پلاستیک و مواد کم کیفیت مواجه هستیم که به طور کامل شم ارزانی را به سرنشین القا می کنند . ولی این مورد به خصوص در بین خودروهای چینی که درین منزلت قیمتی وارد بازار کشورمان شده‌اند , سپر خودرو استحکام خوبی ندارد دیگر امری ارگانیک تلقی می‌گردد و احتمال دارد خوب تر باشد حد انتظارات خویش را در این‌ باره یه خرده متوازن نماییم .
نکته دیگری که موجب نارضایتی جمع معدودی از مالکان شده‌است , به بوی نسبتا غیر مطلوب ساطع شده از متریال کابین برمی‌گردد که اما این عطر برای خودروهای جدید امری عادیست البته استمرار آن برای ماه‌ها و گهگاه تا یک سال بعداز تحویل اتومبیل به مشتری , نمی‌تواند چندان معمولی باشد . صداهای بیش تر ناشی از داشبورد و مابقی متعلقات کابین را هم باید به لیست شکایت ها از باطن کابین چانگان CS35 طولانی تر نمود .

قیمت چانگان CS35
در مشاجره سیستم سرمایش و اقتدار خنک کنندگی آن هم کلام و حدیث دوچندان است و عده‌ای از توان سیستم سرمایش خویش رضایت بی نقص داشته و عده‌ای دیگر آن را مایه نومیدی می دانند .
همینطور در پاره‌ای موردها هم بعداز خاموش کردن کمپرسور سیستم سرمایش صدای ناملایمی شنیده میگردد که چندان به مذاق صاحب ماشین خوش نیامده است .
یکی‌از مشتریان هم که از حوزه‌ سپر عقب مبتلا تصادف شده بود , با مراجعه به نمایندگی ذی‌ربط و بعداز سه ماه خون دل تناول کردن , نتوانسته بود قطعه مورد نظرش را از نمایندگی تحویل بگیرد که‌این فرمان می تواند آرم نبود اثاثیه بدنه این ماشین در بازار باشد .
در زمینه‌ی پیشرانه هر چند همان طور که ابلاغ نمودیم ایراد خاصی تا به حالا گریبانگیر مالکان نبوده ولی برخی از شنیدن صدایی نامعمول از منطقه موتور و در بدور های بالای موتور ( حدود 5000 بدور در دقیقه ) گلایه دارا هستند که اما نمی توان نسبت به ارگانیک یا این که غیرعادی بودن آن پیش از مراجعه به کارشناسان کارشناس و دریافت حیث ایشان , موضع گرفت .
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی