لوازم یدکی ماشین | لوازم یدکی خودرو | لوازم یدکی

ارائه انواع لوازم یدکی خودرو های خارجی و وارداتی ، خودرو های اروپایی و چینی و خودرو های آمریکایی ، Cari4.Com بزرگترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو

لوازم یدکی ماشین | لوازم یدکی خودرو | لوازم یدکی

ارائه انواع لوازم یدکی خودرو های خارجی و وارداتی ، خودرو های اروپایی و چینی و خودرو های آمریکایی ، Cari4.Com بزرگترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو

لوازم یدکی خودرو
لوازم موتور خودرو
بدنه خودرو
رینگ و لاستیک
لوازم جانبی خودرو
لوازم داخلی خودرو
انواع چراغ جلو و چراغ عقب خودرو
لوازم مصرفی خودرو
برند های خودرو : بنز ، بی ام و ، تویوتا ، کیا ، هیوندای ، انواع خودرو های چینی
انواع خودرو های آلمانی و فرانسوی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

از جمله امکانات و تجهیزات mvm x22 می‌توان به نکات زیر اشاره کرد :

کمربند ایمنی سه نقطه‌ای برای تمامی سرنشینان , گونی هوا SRS برای سرنشینان جلو , ترمز دیسکی برای هر چهار چرخ مجهز به ABS و EBD , سیستم ضد سرقت ایموبلایزر , صفحه نمایش هشت اینچی لمسی , سیستم ثبت سرعت ( کروز در دست گرفتن ) , سنسور بوستان اتومبیل در عقب , دوربین مشاهده کرد عقب , بلوتوث , امکان اشتراک گذاری محتویات تلفن همراه و تبلت بر روی ورقه نمایشگر اتومبیل , رایانه سفری , سقف خودرو سانروف برقی , صندلی‌های چرمی دو رنگ , حلقه آلومینیومی 16 اینچی , سیستم تهویه الکتریکی , تهیه برقی آینه‌های جانبی , شیشه بالا بر برقی برای همگی درب‌ها و قابلیت تهیه و تنظیم صندلی راننده در شش جهت به صورت دستی .

ام وی ام ایکس 22

 

تجربه رانندگی
طول MVM X22 از تراز زمین به 18 سانتی متر میرسد که با کراس اوورهای مشهوری مثل کیا اسپورتیج برابری میکند , اگرچه به لطف پباده سازی هوشمندانه در دید ابتدا رمانتیک که تماشاچی منتقل میگردد چه بسا بیشتر از اسپرتیج به خودروهای شاسی بلند نزدیک است و می‌توان اذعان کرد که X22 یک راز و گردن مرتفع‌تر از رقیبی مثل ساندرو استپ او یا این که چانگان CS35 به حیث می‌رسد .


به هر روی بایستی خاطرنشان کرد که علیرغم توان خیر چندان دوچندان پیشرانه , پباده سازی گیربکس نسبت به تولیدات قبل چری با توجه بیشتری انجام یافته و این نکته را می شود به اکانت هوشمندی چینی ها در اعتنا به برخورد مشتریان گذاشت .
با دقت به ارتقاء طول راءس ثقل MVM X22 به طریق قابل توجهی از تراز زمین مسافت گرفته و این نکته ایست که در حین تغییر‌و تحول مسیرهای ناگهانی یا این که انجام حرکات نمایشی به وسیله راننده به دیده میاید .

در واقع وجود سامانه ESP در چنین خودرویی قادر است از پیدایش بخش اعظمی از حادثه ها دوری نماید البته متاسفانه این تکنولوژی در ورژن عرضه شده در بازار کشور‌ایران نصب نشده است .

mvm x22

ولی می بایست تاکید کرد که هندلینگ و ایستادگی ماشین برای انجام مانورهای معمولی و رانندگی روزانه قابل پذیرش به لحاظ می‌رسد و مهندسان چینی با محکم خیس کردن فنربندی از حرکات گهواره ای بدنه ( بادی رول ) کاسته اند .

در ورژن خودکار هم سعی گیربکس خودرو 4 سرعته قابل دفاع به لحاظ می‌رسد و برخلاف مثال های CVT , شم بهتری را به راننده منتقل می نماید , اگر‌چه که با گذر به دور موتور از حدود 5500 بدور بر دقیقه حجم صدای محل ورود به کابین شایان توجه به لحاظ می‌رسد البته طرز ردوبدل دنده ها و رغبت موتور به ارتقا بدور از نکات مثبت تخت‌گاز رفتن با X22 است که میتواند لحاظ مشتریان برنا را نیز در سمت خویش جلب نماید .

به عنوان مثال در آزمایش عجله مقایسه ای میان گونه های دنده دستی و خود کار , برتری ورژن دنده دستی چندان چشمگیر کمبود و این نکته حکایت از تلاش عالی جور اتومات در ردوبدل دنده ها دارااست .

در واقع برای مشتریانی که سرگرم ازدحام روزانه می باشند , گزینش ورژن خودکار سبب ساز نمیشود که بدون چاره به صرف لحاظ از امکان های دینامیکی شوند .

اما با دقت به عجله حدود 14 الی 15 ثانیه ای صفر تا صد , نمیتوان MVM X22 را یک اتومبیل برنا پسند آتشین تعریف کرد و بایستی برای به کارگیری از چنین القابی برای عرضه نوع های قدرتمندتر در آتی دست به دعا برداشت , البته می توان بیان کرد که‌این عجله نسبتا کُند برای رفت وآمد داخل شهری کفایت می نماید و در‌صورتی‌که از روش جاده های کفی و غیر کوهستانی به مسافرت بروید , فعالیت شما‌را در هجرت هم رویه خواهد انداخت .

مقابل ترمزها تلاش نیکی را از خویش به نمایش میگذارند و حتی‌د‌ر مواجهه با فشار سنگین وزن , اثری از کاهش توان یا این که تصعید شدن لنت ها چشم نمی‌شود .

رقبا و تولیدات شبیه
از جمله رقبای ایکس22 در بازار کشورمان که از دید ارزش و کلاس بدنه در جایگاهی شبیه و یا این که در حدود به‌این ماشین قرار دارا‌هستند , می‌توان به محصولاتی مثل : چانگان CS35 , برلیانس کراس C3 , رنو ساندرو استپ او , لیفانX50 و تا حدی لیفان X60 اشاره کرد .

ام وی ام X22

نقاط ضعف و قوت
نکات مثبت
طول فراوان از مرحله زمین
کارایی مطلوب سیستم تعلیق
ترمزهای پرقدرت
پباده سازی نسبتا زیبای بدنه و فضای داخلی
نکات منفی
صدای نسبتا فراوان پیشرانه به خصوص در دورهای بالا
ضرایب سبک دنده های گیربکس
عدم وجود سیستم در اختیار گرفتن ایستادگی ESP
پباده سازی صندلی‌ها می‌توانست خوبتر باشد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی